Różaniec-przemyślenia dziewcząt

Na pytanie:

Co daje mi wspólna modlitwa różańcowa ?

nasze wychowanki odpowiadały różnie, oto ich słowa:




Dzięki tej modlitwie odnajduję sens życia oraz czuję silniejszą więź z Maryją. To dziwne, ale jest coś takiego niezwykłego w bardzo zwykłej i zwyczajnej modlitwie powtarzanej tyle razy. Ta modlitwa podbudowuje moją duszę.”


„Spokój ducha, odpowiedzi na trudne pytania, siłę do działania, wsparcie, nadzieję, że może być lepiej.”


„Wspólna modlitwa różańcowa daje mi wyciszenie i radość ze złączenia się z Królową Różańcową.”


„Wspólna modlitwa różańcowa daje mi duchowy spokój i ukojenie, a także poczucie wspólnoty 
 z innymi dziewczętami z naszej bursy.”



„Uspokojenie, wyciszenie, pogłębia moją wiarę w Boga.”


„Wspólna modlitwa różańcowa daje mi poczucie więzi z całą wspólnotą bursianą. Modlitwa w grupie ma większą moc niż indywidualna. Możemy modlić się razem, czuć wsparcie innych 
w modlitwie.”


„ Modlitwa różańcowa jest dla mnie rozmową z Maryją i Bogiem. Dzięki niej mogę modlić się za moich bliskich. Różaniec sprawia,         że wszystkie moje zmartwienia odchodzą.”


„Dzięki modlitwie różańcowej mogę poczuć wspólnotę 
z koleżankami z bursy. Pozwala mi to na umocnienie wiary i poczucie obecności Boga wśród nas.”


„Wyciszenie, poczucie wspólnoty, umocnienie więzi z Bogiem, możliwość modlitwy w różnych intencjach, rozwój duchowy, spokój serca.”


„Daje mi chwile wyciszenia, zastanowienia się nad sobą, swoim życiem. Uspokaja mnie.”


„Wyciszenie, moment, żeby pomyśleć nad sobą.”
„Siłę, spokój i nadzieję.”


„Szansę na przemyślenie i poukładanie sobie kilka rzeczy w głowie.”


„To zbyt prywatne pytanie.”

„Pozwala na zauważenie wielu problemów współczesnego świata i objęcie ich modlitwą oraz troską.”


„Poczucie wspólnoty, wzrastanie w sile do modlitwy, przezwyciężanie słabości, doświadczanie potęgi zjednoczonej modlitwy.”
 

„Stres.”


„Wspólna modlitwa różańcowa daje mi spokój ducha. Dzięki wspólnej modlitwie mogę przedstawić swoje intencje Bogu. Wzmacnia oraz pogłębia moją wiarę. Daje poczucie bliskości między Panem Bogiem a mną. Wzmacnia moją więź z Panem Bogiem. Dzięki modlitwie mam plan na „lepsze jutro”. Wspólna modlitwa pomaga mi przezwyciężyć lęk i strach. Dzięki niej czuję się spokojniejsza i zasypiam z nadzieją, że jutro będzie lepiej.”





Komentarze

  1. Gratuluję Dziewczętom pięknych wypowiedzi o doświadczeniu modlitwy różańcowej, pięknych, bo szczerych. Pozdrawiam i życzę opieki Maryi w nauce.s.Maria M

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga