Pierwsze wrażenia nowych wychowanek 2017r.

Wypowiedzi dziewcząt z bursy :




„ Kiedy po raz pierwszy przyjechałam do bursy czułam lekki strach i stres. Bałam się nowych znajomości, klasy, nauczycieli i całej szkoły. Kiedy jednak poznałam moją nową koleżankę z bursy (z pokoju) poczułam, że ona też się stresuje i było mi trochę lepiej. Atmosfera w bursie jest przyjazna. Zobaczyłam, że wszyscy są dla siebie życzliwi. Nikt nie jest do nas wrogo nastawiony. W bursie panuje spokój i cisza, potrzebna do nauki. Jest ciepło oraz przytulnie.”

„ Sympatyczni ludzie, miła atmosfera, dobre warunki do nauki.”


„ Czuję się dobrze. Jest to dla mnie nowe doświadczenie, w którym myślę, że dobrze się odnajdę.”


„ Pozytywna atmosfera, ciepło, mili i pozytywni ludzie.”


„ Bardzo dobrze. Wszyscy są tu mili. Każdy oferuje swoją pomoc innym. Zawsze czeka tu na nas życzliwy uśmiech.”


„ Fajna atmosfera.”


„ Wspaniali ludzie i cudowna atmosfera.”

„ Przytulnie, piękne granatowe pokoje, szkoda, że w takim nie mieszkam. Fajne dziewczyny, w szczególności taka jedna.”


„ Przyjemne pokoje, fajni ludzie.”

„ Serdeczna atmosfera, piękny pokój, dobre warunki do nauki.”

Komentarze

Popularne posty z tego bloga