Basiu!
tęsknimy za Tobą.
przeczytaj, co piszemy do Ciebie.

Z okazji Imienin składamy Ci najlepsze życzenia.


Droga Basiu!
Bardzo dziękuję za życzenia! Spędzaj miło czas w Stanach i szybko wracaj do Bursy. Niech adwent przyniesie Ci wyciszenie i spokój ducha.
Kasia S.

Kochana Basiu,
dziękuję Ci za wszelką pomoc w nauce. Mam nadzieję że dobrze się tam czujesz. Poznałaś wielu ciekawych ludzi. Życzę Ci powodzenia i bezpiecznego z „łezką w oku” powrotu 
do domu.
Iwona


Droga Basiu!
Serdecznie dziękujemy za życzenia  i za pamięć. Mamy nadzieję, że niedługo nas odwiedzisz, bo tęsknimy. Oczywiście życzymy Tobie ogrom sukcesów, nowych przyjaciół. Nie zapomnij o nas J. Pozdrawiam i całuję
Patrycja J


Kochana Basiu!
Tęsknię za Tobą. Cały czas jesteś w naszych myślach. Często zdarza mi się wspominać  wydarzenia z Tobą. Czekam na Ciebie z wielką niecierpliwością! Kocham Cię i pozdrawiam cieplutko. Mam nadzieję, że wszystko idzie po Twojej myśli.
Konsia

Barbaro J,  
dziękuję za życzenia i pamięć o nas. Ja również przesyłam gorące pozdrowienia życząc powodzenia  w szkole, dobrych relacji ze znajomymi oraz żebyś wytrwała na obczyźnie J  Have fun

Basiu! 
Dziękuję za pozdrowienia. Mam nadzieję, że czas spędzony w USA owocuje w same dobre chwile. Rozwijaj dalej swoje pasje i spełniaj marzenia. Pozdrawiam.
Klaudia


Kochana Basiu! 
Życzymy Ci wszystkiego co najlepsze. Tęsknimy i nie możemy się doczekać, kiedy Ciebie znowu zobaczymy. Kochamy Cię i pozdrawiamy.
Natalia

Basiu, wiem, że dobrze się bawisz w USA i mam nadzieję, że tak będzie do samego końca Twojego pobytu tam. Poznawaj nowych ludzi, nowe doświadczenia, żyj inną kulturą J. Tęsknię tu za Tobą w Lublinie, ale wiem, że się jeszcze spotkamy. Pozdrawiam ciepło.
Julia

Kochana Basiu! 
Bardzo za Tobą Tęsknię. Dziękuję za wszystkie miłe chwile spędzone razem w Bursie. Życzę Ci, aby Twój pobyt w Stanach był owocny i pełen pozytywnych przeżyć! Wszystkiego dobrego. Modlę się za Ciebie.
Ola O.

Dziękujemy za Twoją pamięć o nas. Nie Ciebie Jezus od nas przytuli mocno do serca, szczególnie w Święta Bożego Narodzenia. Pamiętamy o Tobie w modlitwie, przy różnych okazjach wspominamy, oglądamy na zdjęciach naszej gazetki i czekamy na Twój szczęśliwy powrót.
Siostry Sercanki

Komentarze

Popularne posty z tego bloga