VII TYDZIEŃ ZWYKŁY

Ewangelia wg św. Marka 9,38-40 (Środa)        

„Wtedy Jan rzekł do Niego: Nauczycielu, widzieliśmy kogoś, kto nie chodzi z nami, jak w Twoje imię wyrzucał złe duchy, i zabranialiśmy mu, bo nie chodził z nami. Lecz Jezus odrzekł: Nie zabraniajcie mu, bo nikt, kto czyni cuda w imię moje, nie będzie mógł zaraz źle mówić o Mnie. Kto bowiem nie jest przeciwko nam, ten jest z nami” (Mk 9,38-40).

„Jezus myśli dobrze i z ufnością o tych, którzy „nie chodzą z Nim”. Zwraca na dobro, które czynią. Mówi o nich z życzliwością.
Zwrócę uwagę na moje myśli o innych, na rozmowy, zwłaszcza o tych, którzy „nie są po mojej stronie”, „nie chodzą ze mną”. Czy potrafię o nich myśleć życzliwie, z ufnością? Czy są osoby, które odrzucam, przekreślam?
Zwrócę się do Jezusa z gorącą modlitwą: „pomóż mi otworzyć serce na tych, do których jestem uprzedzony!”.                                                                                                 
Ks. Krzysztof Wons

Komentarze

Popularne posty z tego bloga