Słowo Boże na bieżący tydzień


XXVI Tydzień zwykły (28 wrzesień – 4 październik 2015 r.)

„Uczniom Jezusa przyszła myśl, kto z nich jest największy.
Lecz Jezus, znając myśli ich serca, wziął dziecko, postawił je przy sobie i rzekł do nich:
„Kto przyjmie to dziecko w imię moje, Mnie przyjmuje; a kto Mnie przyjmie, przyjmuje Tego, który Mnie posłał. Kto bowiem jest najmniejszy wśród was wszystkich, ten jest wielki”
(Łk 9,46-48).

Wyobrażę sobie, jak Jezus staje przede mną, tuląc do siebie małe dziecko. Tym dzieckiem jestem ja sam. Jezus przyjmuje mnie i tuli do siebie. Chce pokazać, że przyjmuje mnie z miłością.
Przyjęcie swojej małości i bezradności pomoże mi wtulić się w ramiona Jezusa, w którym mogę odnaleźć swoją prawdziwą godność. Chore poczucie wielkości i potrzeba zarabiania na nią „własnymi rękami” nie pozwolą mi doświadczyć ramion Jezusa. Nie zobaczę wtedy, kim jestem w Jego oczach.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga