Słowo Boże na bieżący tydzień



XXXI Tydzień Zwykły

 „Zbliżali się do Jezusa wszyscy celnicy i grzesznicy, aby Go słuchać. Na to szemrali faryzeusze i uczeni w Piśmie:
- Ten przyjmuje grzeszników i jada z nimi.
Opowiedział im wtedy następująca przypowieść:
- Któż z was, gdy ma sto owiec, a zgubi jedną z nich, nie zostawia dziewięćdziesięciu dziewięciu na pustyni i nie idzie za zagubioną, aż ją znajdzie? A gdy ją znajdzie, bierze           z radością na ramiona i wraca do domu, zaprasza przyjaciół i sąsiadów i mówi: Cieszcie się ze mną, bo znalazłem owcę, która zginęła”. (Łk 15,1-7)

Jezus zna wszystko, co dzieje się w moim sercu. Wyobrażę sobie, jak podchodzi do mnie, z czułością bierze mnie za rękę i opowiada przypowieść o owcy. To ja jestem owcą, której szuka i bierze z radością na ramiona. Czy wierzę, że tak jest naprawdę?
                                                                                              (ks. Krzysztof Wons)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga