Pożegnanie maturzystek: Julii, Konstancji, Natalii 25.04.2019 r.


Wspólna Msza św. za maturzystki.



Słowo Boże czytała Julia


 Psalm zaśpiewała Konstancja.

Maturzystki z s. Dyrektor



Słowa wdzięczności i pożegnania dla personelu bursy i koleżanek wypowiedziała Natalia 




Uściski pożegnalne od koleżanek




Pożegnania przedłużyły się ....





A oto co napisały nasze maturzystki po trzech latach zamieszkania w bursie: 

„Bursa umożliwiła mi rozwój moich zainteresowań. Jest to miejsce w którym poszerzyłam swoją wiedzę. Poznałam tutaj mnóstwo przyjaciółek, z którymi nie chciałam, po zakończeniu edukacji, się rozstawać. Bursa dała mi spokój i ciszę, dwie wartości tak proste, a zarazem tak trudne do zaspokojenia we współczesnym świecie, pełnym hałasu. To miejsce tak niewielkie a zarazem bardzo ciepłe, dzięki uczuciu wzajemnego miłosierdzia. Zapewne często będę wracać do bursy, bo to miejsce, z którym ciężko się rozstać”.
Natalia

„Dzięki mieszkaniu w bursie przez trzy lata zdobyłam praktyczną, przydatną wiedzę życiową, poznałam wielu wspaniałych ludzi, z którymi się zaprzyjaźniłam, miałam dobre warunki do spokojnej nauki przedmiotów szkolnych.”
Konstancja

 „Zamieszkanie w bursie pozwoliło mi na: poznanie nowych ludzi, rozpoczęcie wielu przyjaźni, zdobycie wiedzy życiowej i praktycznej, wzrastanie w chrześcijańskiej wierze, poprzez modlitwę we wspólnocie, poznanie prawdziwej wartości obowiązku.”
 Julia



Komentarze

Popularne posty z tego bloga