XXVI TYDZIEŃ ZWYKŁY

29 września: Święto świętych Archaniołów Michała, Gabriela i Rafała
Ewangelia wg św. Jana 1,4751

„Jezus ujrzał, jak Natanael zbliżał się do Niego, i powiedział o nim: Patrz, to prawdziwy Izraelita, w którym nie ma podstępu. Powiedział do Niego Natanael: Skąd mnie znasz? Odrzekł mu Jezus: Widziałem cię, zanim cię zawołał Filip, gdy byłeś pod drzewem figowym. Odpowiedział Mu Natanael: Rabbi, Ty jesteś Synem Bożym, Ty jesteś Królem Izraela! Odparł mu Jezus: Czy dlatego wierzysz, że powiedziałem ci: Widziałem cię pod drzewem figowym? Zobaczysz jeszcze więcej niż to. Potem powiedział do niego: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Ujrzycie niebiosa otwarte i aniołów Bożych wstępujących i zstępujących na Syna Człowieczego”.

„Jezus widział, jaka Natanael zbliżał się do Niego..”. On widzi każdy krok, który czynię w Jego kierunku. Zna mnie podobnie jak Natanaela. Nigdy nie spuszcza ze mnie wzroku.
Ucieszę się obietnica Jezusa: „Zobaczysz jeszcze więcej niż to”. Życie z Nim przekracza moje wyobrażenia i oczekiwania …
Już dzisiaj Jezus zapewnia mnie, że kiedyś ujrzę Go w chwale, otoczonego aniołami. Wejdę w serdeczny dialog z aniołami, dzisiejszymi patronami. Będę ich prosił, aby strzegli moich dróg i prowadzili mnie ku Jezusowi, zwłaszcza wtedy, gdy oddalam się od nieba i skupiam jedynie na tym, co ziemskie”.

Ks. Krzysztof Wons

Komentarze

Popularne posty z tego bloga